Έρευνα της ΕΛ.ΣΤΑΤ για την προτίμηση των καταναλωτών προς το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ψάχνετε νέους τρόπους να αυξήσετε τις πωλήσεις σας; Θέλετε να προσεγγίσετε ακόμα περισσότερο αγοραστικό κοινό; Μάλλον έφτασε η στιγμή να στραφείτε και εσείς στο ηλεκτρονικό εμπόριο..

 

Η άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου τα τελευταία χρόνια είναι σημαντική. Όλο και περισσότεροι στρέφονται στις ηλεκτρονικές αγορές, οι οποίες διευκολύνουν τη ζωή τους και καλύπτουν τις ανάγκες τους. Μάλιστα, θα μπορούσαμε να πούμε ότι η άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου οφείλεται στην τεράστια γκάμα εμπορικών ειδών, αλλά και στις προσφορές που βρίσκει κανείς μέσα από τα ηλεκτρονικά καταστήματα καθ’ όλη την διάρκεια του χρόνου και όχι μόνο στην περίοδο των εκπτώσεων.

 

Το καταναλωτικό κοινό που προτιμά τις ηλεκτρονικές αγορές τα τελευταία χρόνια φαίνεται πως είναι αρκετά μεγάλο. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ελληνική στατιστική αρχή «την τελευταία πενταετία, το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που πραγματοποίησαν το πρώτο τρίμηνο κάθε έτους αγορές ή παραγγελίες αγαθών μέσω του διαδικτύου παρουσιάζει αύξηση 83,7%, ενώ το ποσοστό για όσους δεν έχουν πραγματοποιήσει ποτέ αγορές ή παραγγελίες αγαθών μέσω του διαδικτύου, μείωση (28,9%) από 70,9% το 2010 σε 50,4% το 2015».

 

Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που φαίνονται να προτίμησαν περισσότερο για τις αγορές τους οι χρήστες του ίντερνετ κατά την χρονική περίοδο Απριλίου 2014 – Μαρτίου 2015 είναι τα είδη ένδυσης και υπόδησης και τα αθλητικά είδη με ποσοστό 47,6%. Ακολουθούν οι ηλεκτρονικές συσκευές με 26,3% και οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες με 18,5%, ενώ την τελική πεντάδα έρχονται να συμπληρώσουν τα οικιακά είδη και τα εξαρτήματα και ο περιφερειακός εξοπλισμός του ηλεκτρονικού υπολογιστή.

 

Η άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου συμβάλει στην αύξηση του τζίρου, καθώς η μείωση της κίνησης των καταναλωτών στον πραγματικό κόσμο είναι πλέον εμφανής. Πολλοί απογοητεύονται από τις τιμές και τα προϊόντα που συναντούν στα μαγαζιά. Ψάχνουν κάτι μοναδικό, εύχρηστο και οικονομικό. Γι’ αυτό αναζητούν κάτι καλύτερο μέσω της ηλεκτρονικής έρευνας και αγοράς.

 

Αυτό το γεγονός, λοιπόν, βοηθάει πολύ την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και λειτουργεί ως όφελος των e-commerce επιχειρήσεων. Οι αγορές πραγματοποιούνται τόσο μέσα από διάσημες πλατφόρμες του εξωτερικού(amazon, ebay), όσο και από ελληνικές και άλλες πλατφόρμες μικρότερων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο.

 

Προχωρήστε και εσείς ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό, δημιουργώντας ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για να προβάλλετε και να προωθήσετε τα προϊόντα σας!

Διαβάστε το πλήρες κείμενο της έρευνας εδώ.

Έφτασε η στιγμή να στραφείτε στο ηλεκτρονικό εμπόριο!
5 (100%)

Σύνολο: 2